onsdag den 16. marts 2011



Okay... Så nu er der gået lang tid siden jeg sidst har skrevet så... Ja, jeg må tage mig lidt sammen.

Well... Jeg har for sjovt lavet en plantegning over... En lejlighed? Jeg ved ikke hvad den skal bruges til, men synes den blev okay flot.

- I dag har vi været til sådan en infomøde om valgfag man kan vælge på 2. år. Men fordi at jeg har matematik b, så kan jeg ikke vælge nogle før 3. år. Har dog tænkt lidt på at tage design og innovation når den tid kommer.

Sidste uge fik jeg standpunktskaraktere igen.. uhm... Havde omkring 4,20 i gennemsnit så jeg må tag at få taget mig lidt mere sammen i det, også.
I det hele taget må jeg bare se at tage mig lidt mere sammen, sådan generelt.

Jeg også begyndt at tage op til overvejelse med Arkitektskolen i Århus, hvis min gennemsnit ikke bliver højder end det, ender jeg nok på Syddansk University i Kolding på Designkultur og Økonomi hvilket egentligt også lyder ret spændende.

Ellers så går jeg ikke rigtigt og laver noget for tiden.
Min hverdag består sådan af skole, computer, en smule rs og en smule drama.
- Ikke det helt stor, men jeg føler alligevel ikke rigtig at jeg har tid til andet.

Den 26. tager jeg med klassen til Spanien. Yeah! Det skal nok blive spændende på sin helt egen måde. Det eneste jeg frygter er flyturen, da jeg aldrig har fløjen før i hele mit liv.

Også har man gået rundt og tænkt at jeg snart måtte i gang med afsætning der skal afleveres den 25. lige inden vi tager af sted. Så idag får man en VØ aflevering for til samme dag... Så nu er jeg lidt stresset/irriteret, men jeg må bare, som sagt, tage mig sammen også se at komme i gang...

Yeah, tror ikke der er mere herfra :3

~ Miiiko

Ingen kommentarer:

Send en kommentar