søndag den 20. marts 2011



Så kom jeg endelig videre i Mirror Edge! - Det jo hellere ikke fordi jeg har været gået i stå med det siden december hvor jeg fik spillet, nej nej xD ... Det ville nok hellere ikke have lykkedes uden René hjælp, men nå.

Ikke nok med så fik jeg spillet Fable 2 både igår og idag, stolt, for har haft det sådan at jeg slet ikke kunne overskue at spille xbox, overhovedet .-.

Også... Har jeg også fået installere Sims 3 xD! ~ Ja, og downloadet en masse ting til. Har dog ikke rigtigt fået spillet, for alle mine forsøg på at lave et flot amerikansk udseende hus mislykkedes .-.! Så nu overvejer jeg at lave en plantegning for hvordan det nogenlunde skal se ud inden jeg prøver igen xD


- Det er på lørdag jeg tager til Spanien med klassen, og bliver mere og mere spændt for hver dag, også skal jeg til at have pakket! *sigh*.

xD

Ingen kommentarer:

Send en kommentar