torsdag den 17. marts 2011

Afhængigheds-vanvid.



Oneeeeew ~ :D<3

Idag har jeg fundet ud af at jeg skal til at skrive en Fanfic sammen med Neko og Emi.
Den skal handle om en skoletur til Korea hvor vi møder SHINee xD<3. Haha.

Lige nu sidder jeg lidt og venter på at Neko kommer på igen, så vi så småt kan komme i gang.

For tiden har vi virkelig freaked koreanske Boybands, og diskutere om hvem var den sødeste og bedste medlem. mhm. Vi har næsten alle sammen en forskellige favorit. Hvilket er godt, for så skal vi ikke slås om dem. - Men vi blev helt klart enig om at vi aldrig vil til en stor privat band fest, hvor alle sammen er samlede! Vi ville ALDRIG kunne vælge...

- Ja, jeg stener. Jeg burde rigtigt gå i gang med mine afleveringer, men kan ikke tage mig sammen .-.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar