mandag den 21. marts 2011


Fufufuf xD ~ Faldt lige over der her billede, Kim Sang Bum ser så sød ud! Tænk han har fødselsdag samme dag som mig...
- Også kan jeg godt lide hende damens hat. Tro det eller ej, men hun er omkring de 30!
Jeg burde seriøs få set den drama færdig, den er så kære.

Well, i dag har jeg bare stenet foran computeren hele dagen og skrevet fanfic med Neko og Emi, 26 sider allerede @@.
Jeg fik dog ikke taget mig sammen til at spille xbox, selv om jeg gerne ville! Til gengæld fik jeg spillet Sims 3 men... Det gik ned. Suk.


Far han er taget på lynkursus i Sverige, så er selv hjemme ved mor indtil i morgen midnat, lol. - Og i morgen skal vi ind til lægen og have lavet en eller anden dum attest om mit hjertefejl til nu hvis der skete en eller anden (0,01 procent risiko) uheld.
I det mindste bliver jeg nød til at tage tre timer før fri : D! ~ Så det bliver en ret easy dag, også med kinesisk om aftenen...

Ellers er der ikke sket det helt stor, byye og godnat xD

Ingen kommentarer:

Send en kommentar