tirsdag den 5. oktober 2010

: D?!

Uhm.. Jeg vil starte med at sige at jeg endelig har fået en Xbox *Yeah : D!*
Desværre så kunne jeg ikke finde nogen ordentlige spil til!
– Så jeg måtte nøjes med sådan nogen points, så jeg kunne købe nogle Arcade spil, som jeg så brugte på ’The Legend of Spyro: A New Beginning!’ og ’A kingdom of Keflings” … mhm, så ja. Jeg håber på at kunne købe nogen i næste måned! Men nu får vi at se o: ! ... Men jeg har allerede en masse planer om hvilken spil jeg vil have.

Hvad mere xD? …

… Tjah … Næste uge har vi ’Samfunds Økonomisk Projekt’ over i skolen.. Ihh, hvor jeg glæder mig! *not >>* Og skal have læst 35 sider! Tak for advarelsen, siger jeg bare! – Og ikke nok med det så har jeg fået en matematik aflevering for til på tirsdag.. *WHUT!* Jeg har ikke engang matematik om tirsdagen.. + Jeg har fået en spansk aflevering for til samme dag!

Hm… Jeg kan ikke helt finde ud af hvordan jeg har det i for tiden?
Jeg synes selv at jeg føler mig meget frustreret og af en eller anden ukendt grund, har jeg været ved at græde omkring 10 gange! – Jeg aner ikke hvad der sker p_o!

- Men anyway, så vil jeg til at træne o: ! (Jeg vil virkelig gerne tabe mig).
Så håber på at jeg kan blive mere aktiv, rulle nogen tur, eller cykle nogen tur og måske lokke mor med!
– Håber også at jeg kan få hende til at spille tennis med mig.
I dag forslog jeg hende ellers at vi kunne lave en aktivitetsplan, men det virkede hun ikke særlig begejstret for… Så det får vi også se… *Sigh*

… Ja :3 – Ikke mere her fra!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar