fredag den 18. marts 2011


- Dette er Kang Min Hyuk. Trommeslageren i det koreanske band C.N. Blue der snart udgiver et nyt album, hvilket jeg ser frem til - Han er så charmende : D<3


I dag blev jeg hjemme fordi at skolen havde alle mulige latterlige planner jeg ikke lige gad at deltage i. - Så havde jeg håbet på at kunne komme i gang med afsætnings afleveringen og... tja, jeg kom da en smule i gang.

Men for at være helt ærligt har jeg mere brugt min dag på musik og fanfic xD

Imorgen er der så allerede en uge til Spanien! ~ Utroligt som tiden den går. Jeg skal have begyndt at tænke lidt over hvad jeg vil have med af ting og sager, også skal jeg åbenbart have vejret alt sammen i sidste omgang fordi at fly har sådan en idiotiske regler med: "Den ene taske må max veje 10 og den anden 15." Tak for lort. - Jeg har aldrig været ude og flyve før så er mega nervøs, også skal jeg også til at tænke på hvad mit bagage vejer. - Sigh.

Nå men, har i hvert fald weekend nu. - Håber der kommer til at ske noget, og håber eventuelt også at jeg får taget mig sammen til at spille xbox. Det er så længe siden efterhånden. - Aww p_q

Ingen kommentarer:

Send en kommentar