torsdag den 1. december 2011

Fuu :3



Day 1 - Your favorite SHINee member and why:
That’s easy. – Key.
Why? I don’t know really, I just fell for him when I watched Hello Baby, he seemed so cute and caring and... and… fublukfgdfk : D<3 – He is just loveable.



Wow, det er like 1000 år siden jeg sidst updated min blog D:- Hvilket er lidt nederen, men nu starter jeg en 30 dage SHINee challenge, så... Jeg vil prøve at gør mit bedste på at holde det kørende. Lol.

So, lately... Hvad har jeg lavet? Hvad har jeg i det hele taget lavet det sidste halve år hvor jeg ikke har updated.

Først og fremmest så har jeg været ude og rejse. - Jeg var været i Spanien og USA sammen med klassen :D<3 Det var noget af en oplevelse må jeg sige.
Jeg ville kunne fortælle meget om det, men virker det ikke lidt dumt nu hvor det er så længe siden ;_;? - Jeg har så meget at hale op på hvis jeg skal fortælle om det sidste halve år... Og med meget mener jeg... Egentligt ikke xD

Anyways D< - For min egen skyld, -coughcough- så vil jeg prøve at hale op på det. Prøve. Lol.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar