søndag den 13. juni 2010

Dårlighed.

Lige nu føler jeg mig svimle og dårlig.
Tankerne og følelser begyndte bare at flyve ind i hovedet på mig, og pludselig kommer jeg til at føle mig helt ubetydeligt.
Ville ønske at meget, ikke alt, men meget ville være anderledes.
Ikke fordi jeg har noget i mod mine venner, men de bor så langt væk, at jeg ikke engang har mødt dem alle endnu. Det er efterhånden også begrænset hvor meget jeg skriver med dem. Ikke fordi jeg ikke har lyst. Jeg har lyst, men hvad er der egentligt at snakke om? - Jeg gider ikke at beklage mig, selv om jeg inderst inde har en masse ting på hjertet.
Jeg prøver at holder det kørerne, og jeg er vant til det.
Engang kunne jeg ikke lide forandringer. Nu kan jeg ikke leve uden. Jeg kan ikke have at livet bliver for ensformigt, da det ellers bare driver mig ud i kedsomhed...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar