mandag den 1. marts 2010

Sager Andre Nok Dømmer.

Dette lille indlæg er dedikerede til en god veninde, som jeg for tiden kommer op og skændes med, på grund af nogen grimme misforståelser, og andre som måske kan drage nytte af det...

Man har hver sin tankegang, og det er klart man ikke kan forblive venner hele tiden, uden at have en overenskomst en gang eller to. Men lige meget hvad jeg kommer til at sige til venner i en diskussion, vil det aldrig være ondt ment.
Det er også klart at nogen gange, over en computer, er det ikke helt let at udtrykke sig, så nogen gange kan man godt komme til at skrive noget man måske ville ønske at have omformuleret. Men for sent. Så derfor bliver man vel nød til at godkende hinanden meninger og holdninger, også få lagt krigen på hylden.

Noget jeg dog har svært ved at tilgive, er de mellemmænd, som er venner med begge, og der efter skal hører på ens brokken. Undskyld. Jeg kan godt se at det er svært at tage holdninger til.
Nogle gange har man bare brug for at få sine frustrationer ud og blive lyttet lidt til. Eller i det mindste bare blive vendt væk fra emnet, så man ikke sidder og kører i det samme igen og igen, inde i ens hoved. Det er til at blive vanvittig af.

Så til sidst, vil jeg udtrykke mig lidt om det at 'blokere' folk, på msn og lignende. Det er en ting jeg virkelig hader, men nogen gange bliver jeg selv nød til det, bare for nogen par minutter, for at beskytte mine venner, på en lidt hård måde, for noget jeg kunne komme til at sige, som nok vil såre mange, ret meget. For når ordene ligger i mit hovede, så reagere fingrene automatisk og når noget går mig på, så kan jeg bare ikke holde det for mig selv...

... Så derfor, undskyld.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar