tirsdag den 15. juni 2010

Sommerferie?

Jeg er nu blevet færdig med eksamen. Havde 4 skriftlige samt 4 mundtlige, og der har været meget forskellige resultater:

- Mundtligt tysk: 12. - Meget overraskede, for synes godt at jeg kunne have gjort det lidt bedre.
- Mundtligt dansk: 10. - Endnu engang meget overraskende, da jeg ikke var særlig glad for det mit emne. Dan Turéll og Lyrikken. "Jeg skulle have været taxachauffør".
- Mundtlig engelsk: 4. - Jeg var tæt på at få 02! Men censoren syntes at jeg havde nogle enkle guldkorn der lige redte mig.
- Mundtlig matematik: 02. - Censor og lærer var flink! Men lige så snart man forlod lokalet, blev de åbenbart lidt mere alvorlige! Alle havde fået lave karakter! Den umiddelbart højest givet karakter: 4! Hvad sker der for det?

Men nu hvor det jo er overstået, har jeg vel i princippet sommerferie?
Mangler selvfølgelig stadig dimissionfesten, hvor jeg skal hurtig ind, have mine eksamens papir, også hurtig ud igen. - Og jeg er fri!

I sommerferien har jeg en del planner.
Først skal jeg fejrer min 18. års fødselsdag, og have familien på besøg.
+ Skal til 20 års fødselsdag ved min fætter.
Så regner jeg med at Neko kommer og besøger mig. Glæder mig.
Skal sikkert også være sammen med Dragon, hvis du da ellers får tid?
Så skal jeg selvfølgelig også på ferie med mine forældre. De snakker om at tage campingvognen også kører til Tyskland. Det kan godt godt være at min farmor skal med.
I starten af august, er der så Bork Havn Musikfestival, hvilket jeg også regner at skulle med til. I hvert fald bare en enkel dag, da jeg gerne vil ind og hører Selvmord.

Så er sommerferien ved at være slut, og onsdag den 10. august, er min sommerferie slut, og jeg begynder på et nyt kapitel, som første års elev på Ribe Handelsskoles HHX-afdeling, international linje. - Jeg regner med at det blive en spændende og udfordrende år, med en del forandringer. Nu får vi at se.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar