onsdag den 15. september 2010

Her og nu

Hi there : D
- Well, her burde jeg vel nok fortælle lidt om hvad jeg går og laver men... Synes egentligt det er lidt begrænset hvad der er at fortælle?
Jeg er jo begyndt på HHX på Ribe Handelsskole. Det går fint nok, selv om nogen af fagene er en smule kedelige.
Uhh, jeg laver ellers ikke særlig meget for tiden, hvilket egentligt ikke gør mig noget, da jeg egentligt slet ikke synes jeg har tid nok?

Selv om jeg lige er startet og har det fint der, så glæder jeg mig alligevel til den dag hvor jeg (forhåbentligt) hår hue på o: - Det egentligt lidt træls, jeg tænker alt for meget på fremtiden!


Men anyway, i aften skal jeg til kinesisk på handelsskolen. Det er så det eneste sociale jeg får mit liv til at gå med xD
- Og, rigtigt så koster det 1000 kroner, men jeg betaler intet (shh... xD), for det er min kinesisk lærer, fra ungdomsskolen der underviser. Det er awesome, lige at lærer lidt nyt inden den nye sæson på ungdomsskolen starter igen xD

.. mhm, ja xD

Ingen kommentarer:

Send en kommentar