fredag den 26. februar 2010

Præsentation.

Mit navn er Maria og jeg er en pige på 17 år. Hele mit liv har jeg boet ved mine forældre, i Ribe. Jeg har en storebror, på 21 år, som lige for tiden bor hjemme, men han regner vist med at flytte til Esbjerg, inden længe, da han går i skole der. – Noget helt andet er, at mine forældre egentligt også arbejder i Esbjerg, og da jeg også går i skole der, synes jeg det er lidt latterligt at vi bor i Ribe. Dog har jeg intet i mod det. Jeg elsker faktisk at bo i Ribe.
Som barn var jeg næsten altid syg, for jeg blev født med en hjertefejl, som jeg heldigvis er vokset mere eller mindre fra.

Jeg går i 10. klasse, på en skole, kaldt Vestervangskolen, som, jeg har sagt, ligger i Esbjerg. Efter 10. vil jeg meget gerne på HHX, altså Højer Handels Eksamen. Da jeg interesser mig meget for arkitektur, er min drøm at blive en anerkendt arkitekt. Hvilket vil sige at jeg skal til Århus, for at gå på arkitektskole, efter jeg har fået en gymnasieluddannelse.

I min fritid "går" jeg til kinesisk, eller, det vil sige at jeg skal begynde til det på tirsdag igen, efter to-tre ugers pause. Jeg elsker sprog og andre kulturer, men interesser mig mest for for det asiatiske. Jeg har også et lille 'fritidsjob', hvor jeg hver lørdag, gør rent på hotelværelser. Men min chef er på ferie indtil den 10. så for tiden har jeg bare fri.

Da jeg godt kan lide at skrive historier, regner jeg lidt med at bruge bloggen til faktisk at skrive en historie, som kommer til at handel meget om livet. Men vil også kort fortælle om hvad jeg bruger min dag på, når jeg kommer så langt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar